• 1 z 2
 

Napletené kolo ZIPP 303 XPLR S Carbon Tubeless Disc Brake Center Locking 700c, zadní

 
Dostupnost Na dotaz
Běžná cena 16 763,64 Kč
Ušetříte 1 964,64 Kč (–11 %)
14 799 Kč
   
Značka SRAM
Kategorie SRAM/Red XPLR AXS E1
 
Napletené kolo ZIPP 303 XPLR S Carbon Tubeless Disc Brake Center Locking 700c Rear 24Spokes XDR 12x142mm Standard Graphic A1

Kola 303 XPLR jsou rychlostně zaměřená gravel kola navržená s novým přístupem: začněte s dokonalým gravel pláštěm a navrhněte kolem něj kolo. Aby Zipp vyvinul tento set kol, první svého druhu, inženýři Zipp studovali, jak gravel závody změnily cyklistiku v posledních letech, a došli k několika klíčovým závěrům:
1. Rychlostní rozvoj gravelu zvyšuje význam aerodynamické efektivity.
2. Současná generace gravel kol vykazuje špatnou aerodynamickou efektivitu s gravel plášti.
3. Nízké tlaky v pláštích jsou klíčem k odemčení rychlosti na gravelu, ale současný design gravel ráfků neposkytuje dostatečný prostor pro pláště k podpoře bočních zatížení při nižších tlacích.
4. Současné gravel ráfky nebrání defektům při nízkých tlacích v pláštích.

Typické šířky plášťů pro gravel závody se pohybují od 38 do 50 mm s různými vzorky běhounů. Současná gravel kola mají vnější šířku ráfku 28-30 mm, což vytváří aerodynamický nesoulad při použití 40mm+ gravel pláště. S užším ráfkem a širším pláštěm vypadá rozhraní plášť-kolo spíše jako boule žárovky než ideální bezproblémový aerodynamický profil. Podle testování Zipp poskytuje efektivní spojení kola a gravel pláště u našeho designu 303 XPLR aerodynamickou výhodu 5 wattů oproti přednímu konkurentovi. Toto kolo je optimalizováno pro použití s plášti Goodyear XPLR Slick a Goodyear XPLR Inter, které byly navrženy ve spolupráci se Zipp.

Nízké tlaky v pláštích výrazně zvyšují rychlost na gravelu. Problém současných gravel setů kol je, že úzký ráfek mezi patkami pro pláště s nízkými tlaky způsobí kolaps pláště při zatáčení. Široký ráfek mezi patkami pro pláště u 303 XPLR zvyšuje prostor pláště, umožňující nižší tlaky bez skluzu pláště při bočním zatížení. To znamená snížení ztrát vibracemi při zachování předvídatelné kontroly v zatáčkách a nepřerušenou trakci při stoupání. 303 XPLR také pomáhá snižovat defekty díky hraně ráfku, která je o 77 procent tlustší než předchozí modely, čímž snižuje šanci na poškození při nárazu pláště na hranu ráfku.

Co výška ráfku? Konvenční myšlení naznačuje, že nižší ráfky jsou nejvhodnější pro gravel. Jak gravel závody pokročily, mnoho gravel tratí se závodí rychlostí přes 35 km/h s maximálními rychlostmi přes 60 km/h. Ráfek 303 XPLR je vysoký 54 mm, což vytváří efektivní aerodynamický doplněk pro velké gravel pláště při vysokých rychlostech. Naše výzkumy zjistily, že 54mm vysoký ráfek vytváří dokonalý poměr pro aerodynamickou efektivitu s 40mm gravel pláštěm při závodních rychlostech.

Nakonec, posledním kritickým prvkem pro rychlost na gravelu jste vy sami. Jste doslova motorem, který se žene přes terén. Nižší tlaky plášťů dosažitelné s 303 XPLR vás udrží v nejlepší kondici s menší únavou svalů až do 11. hodiny jízdy tím, že vás izolují od nekonečných hodin nárazů a otřesů. S 303 XPLR se dostanete do cílové rovinky lépe připraveni než kdykoliv předtím na finální sprint do cíle.

*303 XPLR SW A 303 XPLR S JSOU KOMPATIBILNÍ POUZE SE SCHVÁLENÝMI PLÁŠTI. Pláště Goodyear XPLR Slick a Goodyear XPLR Inter jsou speciálně navrženy a optimalizovány pro 303 XPLR.

Zipp 303 XPLR S je velký skok vpřed v rychlosti pro gravel jezdce, a to bez vysoké cenovky. Tento set kol přebírá klíčové inovace z našeho prémiového širokého gravel setu 303 XPLR SW a je cenově dostupný a robustní pro náročné gravel jezdce. Tento set kol je nejrychlejší na gravelu díky svému mega širokému ráfku, který se bezproblémově integruje se schválenými gravel závodními plášti.

SPECIFIKACE
- Rozměr kol: 700c (28“)
- Konstrukce ráfku: Karbon – bez háčku patky (hookless)
- Náboje: 76 / 176
- Vnitřní šířka ráfku: 32 mm
- Maximální systémová hmotnost: 130 kg
- Maximální tlak v plášti: 3,45 bar / 50 PSI
- Hmotnost: 1642 g

VLASTNOSTI
- Rychlé a robustní gravel kolo s bezdušovým a bezháčkovým (hookless) profilem ráfku.
- Ultraširoký vnitřní profil pro snížení valivého odporu a s možností jízdy s tlaky pod 2,1 bar (30 PSI).
- Široký a vysoký profil ráfku se bezproblémově integruje s gravel plášti pro zvýšení aerodynamické efektivity.
- Aplikuje filozofii Zipp Total System Efficiency (Celková účinnost systému) pro vysoký výkon na gravelu.
- Náboje 76 / 176 DB s uchycením kotouče Centerlock a XDR nebo SRAM/Shimano ořechem.
- Dodává se s předními a zadními koncovkami pro pevnou osu 12 mm.
- Maximální tlak v plášti 3,45 bar (50 PSI).
- Doživotní záruka.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: