Doprava zdarma Efekt lupa
  • 1 z 19
 

LAPIERRE Spicy CF 8.9 Olive Green 2024 Montáž, seřízení a doprava po ČR zdarma

 
S týmem LAPIERRE ZIPP COLLECTIVE Enduro má Spicy více než 18 vítězství v UCI Enduro World Series 3 tituly mistra světa. A nyní je zde nová generace!
168 990 Kč
Značka LAPIERRE
Webová stránka značky lapierre-bikes.co.uk/
Kategorie Celoodpružená kola
Zvolte variantu
Varianta: M (168-178cm) Na dotaz 168 990 Kč
   
Varianta: L (176-186cm ) Na dotaz 168 990 Kč
   
Varianta: S ( 150-170cm ) Na dotaz 168 990 Kč
   
Varianta: XL ( 184-196 cm ) Skladem 168 990 Kč
   
Varianta: XS ( 142-152 cm ) Na dotaz 168 990 Kč
   
 

 

Nová Spicy CF lze shrnout následovně:

• 1 rám - 2 použití: Enduro závody nebo Bike Park

• 2 kinematiky: High Pivot (HP) nebo Low Pivot (LP)

• 4 konfigurace: HP nebo LP, 29’’ nebo Mullet

Proč dvě různé polohy zadní stavby?

Poloha upevnění zadní stavby ovlivňuje kinematiku a trajektorii zadního kola při kompresi. Při stejném nárazu se zadní kolo v poloze High Pivot pohybuje dozadu, takže do překážky 'narazí' méně. Pomocná řetězová kladka je pak nutná k omezení zpětného rázu do pedálů – tzv. kickback.

V poloze Low Pivot se zadní trojúhelníková část pohybuje méně dozadu. Umožňuje jezdci vrátit se k obvyklejší konfiguraci, bez kladky a s větší účinnosti šlapání.

NÁSLEDOVÁNÍ EVOLUCE

Enduro závody jsou čím dál náročnější a Lapierre enduro jezdci z týmu Lapierre Zipp Collective pomáháli s vývojem nového rámu. Enduro etapy se skládají z náročných sjezdových části a také z částí se zaměřením na šlapání, ale očekávání jezdců jsou stejná: být v souladu se svým kolem 1:1 ve všech situacích, podávat dobré výkony a užívat si jízdu.

POLOHA HIGH PIVOT

• Zlepšená stabilita

• Odpružení orientované na sjezd

• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem sjezdových částí

VLIV NA ODPRUŽENÍ

VYSOKÁ HODNOTA ANTISQUAT - Minimalizuje pokles odpružení při zrychlení

VYSOKÁ HODNOTA ANTIRISE - Poskytuje větší stabilitu při brzdění

 

POLOHA LOW PIVOT

• Zlepšená dynamika

• Univerzální odpružení

• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem šlapání

VLIV NA ODPRUŽENÍ

NÍZKÁ HODNOTA ANTISQUATU - Větší efektivita šlapání

NÍZKÁ HODNOTA ANTIRISE - Odpružení, které volně funguje při brzdění a je pohodlnější při brzdění

 

GEOMETRIE

Geometrie nového Spicy CF se oproti předchozí generaci výrazně vyvinula, zejména ve čtyřech klíčových oblastech:

ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY – Stejně jako u všech našich posledních modelů byl úhel sedla narovnán na 78°, což přináší těžiště jezdce dopředu a zlepšuje polohu pro šlapání do kopce.

REACH – Obvyklým důsledkem strmějšího úhlu sedla je kratší horní trubka, která je částečně kompenzována delším dosahem, aby se udržela hmotnost na přední části kola a zachovalo dobré rozložení hmotnosti. To je také výhodné pro stabilitu a snadnost použití při vysokých rychlostech.

ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY – Úhel hlavové trubky sleduje vývoj zdvihu předního kola (+10 mm) s otevřenějším úhlem, který se přizpůsobuje 180 mm vidlice. Tento požadavek přišel také od jezdců týmu Lapierre Zipp Collective, kteří hledali větší stabilitu a přesnost pro rychlé zatáčky a sjezdy.

VÝŠKA BB (STŘEDU) – cílem bylo najít správnou rovnováhu mezi co nejnižší světlou výškou pro čistý výkon a potřebou enduro horského kola vyhnout se kontaktu se zemí při každém restartu, v závislosti na drsnosti terénu. Nakonec je jen 3 mm vyšší, ale kompenzuje extra zdvih.

Pocit lehkosti není jen otázkou hmotnosti, ale je z velké části diktován uspořádáním karbonových vláken a konceptem Gravity Logic Project. Tlumič je nyní umístěný ještě níže a uprostřed kola, zvyšuje pocit neutrality a rovnováhy, zejména při skocích. Integrovaná schránka na nářadí (s ochranným kitem) ve spodní části dolní rámové trubky posiluje GLP koncept s nízkým těžištěm.

Skákejte vysoko a buďte volní

Od roku 2007, kdy byl uveden první model Spicy, je cílem společnosti Lapierre vytvořit kolo určené pro enduro a závody. Horské kolo, které je rychlé, živé, přesné a rezolutní při sjezdech, ale zároveň je ve shodě s filozofií společnosti Lapierre: Jezdit dobře, aby bylo možné dosáhnout dalšího sjezdu co nejrychleji a nejsnadněji.

Technická specifikace

  • Rok:                             2024
  • Rám:                           Spicy Full Carbon 180mm travel (29''), pressfit, boost, metric, Thru axle
  • Materiál:                     karbon
  • Vidlice:                        FOX 38 Float F-S Grip 2 180mm
  • Tlumič:                       FOX Float X2, F-S, 2-pos, Trunnion 205*65mm
  • Hlavové složení:        Acros Integrated ZS56/ZS56 Block Lock
  • Přehazovačka:           Shimano Deore XT 12s Shadow +
  • Počet rychlostí:         1x12
  • Kazeta:                       Shimano SLX 10-51T 12s
  • Řetěz:                         Shimano Deore 12s
  • Kliky:                           Shimano Deore XT 32T 165mm (XS,S,M), 170mm (L,XL)
  • Středové složení:      Shimano BSA MT801
  • Brzdy:                         Shimano XT 203/203
  • Zapletená kola:         DT Swiss EX1700 Spline / DT Swiss EX1700 Spline
  • Plášť přední:              SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
  • Plášť zadní:               SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
  • Sedlovka:                   TranzX RAD+ dropper, Ø: 31.6mm, travel 125mm (XS,S), 150mm (M), 170mm (L), 200mm (XL)
  • Sedlo:                         WTB Volt 142mm
  • Představec:               Lapierre Thirty Five alloy, 0°, Ø: 31.8mm, L: 35mm (XS,S), 45mm (M,L,XL)
  • Řídítka:                       Lapierre Thirty Five 6061DB, Width: 800mm, Rise: 30mm, Ø: 35mm
  • Gripy:                          Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
  • Pedály:                       XLC by VP VPE-527
  • Barva:                         modrá

 

Barva modrá
Brzdy Shimano XT 203/203
Gripy Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Hlavové složení Acros Integrated ZS56/ZS56 Block Lock
Kazeta Shimano SLX 10-51T 12s
Kliky Shimano Deore XT 32T 165mm (XS,S,M), 170mm (L,XL)
Materiál karbon
Pedály XLC by VP VPE-527
Plášť přední SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
Plášť zadní SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
Počet rychlostí 1x12
Představec Lapierre Thirty Five alloy, 0°, Ø: 31.8mm, L: 35mm (XS,S), 45mm (M,L,XL)
Přehazovačka Shimano Deore XT 12s Shadow +
Rám Spicy Full Carbon 180mm travel (29''), pressfit, boost, metric, Thru axle
Rok 2024
Řetěz Shimano Deore 12s
Řídítka Lapierre Thirty Five 6061DB, Width: 800mm, Rise: 30mm, Ø: 35mm
Sedlo WTB Volt 142mm
Sedlovka TranzX RAD+ dropper, Ø: 31.6mm, travel 125mm (XS,S), 150mm (M), 170mm (L), 200mm (XL)
Středové složení Shimano BSA MT801
Tlumič FOX Float X2, F-S, 2-pos, Trunnion 205*65mm
Vidlice FOX 38 Float F-S Grip 2 180mm
Výška do 152
Výška od 142
Zapletená kola DT Swiss EX1700 Spline / DT Swiss EX1700 Spline

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: